vineri, 10 mai 2013

o minune pentru parul meu





Am inceput sa-mi vopsesc parul de la 18 ani (mare greseala).
Pana acum un an si jumatate mi-am vopsit parul in diferite nuante de roscat,iar ultimele dati am folosit negru-albastrui.Insa toate aceste vopsiri mi-au distrus parul.
Deci dupa 5 ani jumatate de aplicat vopsea luna de luna pe sarmanul meu par,acesta  a hotarat ca incet-incet sa ma paraseasca :)) ajutat fiind si de o anemie zdravana.
Nu glumesc acum,caci am tras o sperietura zdravana pe atunci si mi-am promis sa nu ma mai vopsesc niciodata(sau cel putin nu asa de des).Imi cadeau fire in mod normal,pana cand intr-o dimineata am realizat ca nu mai e de gluma si trebuia sa fac ceva.Incepuse sa-mi cada foarte mult cand ma pieptanam,cand il spalam,efectiv am intrat in panica.Pana atunci, recunosc nici nu ii dadusem atata importanta.Foarte rar vedea o masca :),in rest folosind doar sampon si balsam.
Cum va spuneam,ajutat si de o anemie zdravana a inceput sa cada in nestire,norocul meu fiind ca am mostenit-o pe mama si am un par foarte des.Dar chiar si asa credeti-ma ca plangeam efectiv aproape de fiecare data cand ma pieptanam sau il spalam.
De cum am observat ca a inceput sa cada atat de mult,bineinteles ca primul lucru a fost un set de analize:concluzia-anemie.Buuuun...injectii,pastile...dar ce sa fac cu parul?Atunci mi-am adus aminte de o solutie grozava despre care auzisem de la matusa mea(in urma unui tratament ,pe diferite portiuni de pe scalp suferea de calvitie),ei fiindu-i recomandata de catre un medic.
Am sunat-o urgent si am aflat astfel denumirea acelei minuni(asa ma asteptam sa fie).
ChelStop,un produs Hofigal era acea solutie.

Indrumata de catre doamna draguta de la farmacie am cumparat si sapunul moale produs de acelasi producator.
Dupa vreo 2-3 saptamani de la inceperea utilizarii acestora parul meu a incetat sa mai cada,desi pana atunci cazuse destul de mult.
Cu siguranta tratamentul prescris de medicul meu isi facuse si el efectul,dar sunt ferm convinsa acum ca si aceste doua produse m-au ajutat enorm de mult.
Am urmat constiincioasa toate procedurile propuse de catre producator:
Mirosul acestora nu mi-a provocat deloc nepaceri,dar sa nu va imaginati nici ca este parfumat.
Sa incep asadar prin a va povesti despre sapunul moale.
Atunci cand am folosit prima data sapunul moale am ramas uimita de culoarea acestuia.Este un lichid maro,usor transparent si m-a uimit atunci deoarece nu imi imaginam ca poate face atata spuma.Stiu ca asta nu e un lucru important pentru ca un produs conceput pentru spalarea parului sa-si faca treaba foarte bine,insa mie imi plac produsele de acest gen.Dar sa revin,dupa spalare am simtit parul curat si moale ca si cum as fi aplicat un balsam,lucru pe care nu l-am facut atunci.
Dupa ce am uscat parul,am luat solutia si am inceput sa frectionez pielea capului dupa care l-am invelit intr-un prosop.
Solutia,la fel ca si sapunul are aceeasi culoare ,doar ca are un miros putin mai puternic si parca imediat dupa aplicare parul luceste putin.
Insa dupa cele 25-30 de minute recomandate pentru a sta cu prosopul pe cap nu se mai observa,iar dupa uscare nici atat.
Totusi in toata perioada cat am folosit aceste produse,am lasat parul sa se usuce natural,nu am folosit feonul.Desigur daca doriti il puteti folosi,insa eu am preferat sa il las asa,sa fiu sigura ca isi va reveni si nu va mai cade atat.Dupa vreo luna de zile am observat ca incepuse sa imi creasca fire noi,iar asta m-a bucurat nespus.
Dupa ce am terminat acest tratament,uimita de rezultatele lui nu am renuntat nici acum la el.Il mai folosesc o data sau de doua ori pe luna,deoarece sunt produse naturale si pe mine m-au ajutat.
Nu am mai avut probleme de atunci si sper sa nu mai trec niciodata prin ce am trecut caci a fost un chin pentru mine.
Parul meu este acum sanatos si des asa cum era si inainte de a-l supune la atatea chinuri.Poate si pentru ca nu-l mai vopsesc,dar acum m-am invatat sa-l hranesc cu diferite masti(chiar am descoperit una grozava depre care voi face o postare cat de curand),mananc mai sanatos decat mancam inainte si incerc sa consum multe lichide pe parcursul zilei.
Nu neaparat daca a functionat la mine va poate ajuta si pe voi,caci fiecare om e diferit,insa eu zic ca daca aveti probleme cu caderea parului merita sa-l incercati.Cine stie?Poate vor fi si pentru voi o minune asa cum au fost pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu