sâmbătă, 10 mai 2014

Demachiant de ochi Nivea Double Effect

Dupa ce l-am folosit o buna bucata de timp,am hotarat sa va povestesc si voua cat de minunat este acest produs!!



Iata ce spune producatorul :
  Double Effect dizolvă rapid chiar și rimelul foarte rezistent la apă, fără a insista excesi

Cum acţionează

NIVEA® Demachiant de ochi Double Effect îmbogățit cu Extract de Albăstrele:
  • Îndepărtează eficient chiar și cel mai rezistent rimel și machiaj fără a insista excesiv.
  • Protejează genele sensibile datorită formulei sale delicate bifazice.
  • Formula nu lasă pelicule uleioase pe piele.
                 Iata si parerea mea despre acest demachiant:
-imi place ca desi e un demachiant bifazic,nu lasa o pelicula uleioasa
-nu are miros
-am observat ca e bland si nu imi usuca pielea din jurul ochilor
-nu mai pierd din gene atunci cand ma demachiez(poate si pentru ca nu mai trebuie sa insist atat de mult)
-nu este necesar mult produs pentru demachiere
-atunci cand il folosesc nu mai irosesc asa de multe dischete demachiante.O discheta pentru fiecare ochi e suficienta

-prima oara cand am folosit acest demachiant,am fost foarte incantata sa constat ca intr-adevar demachiaza rimelul rezistent la apa,fara sa fie nevoie sa insisti.
-nu ma ustura si nici nu mi se inrosesc ochii chiar daca putin demachiant intra in contact cu ei
Eu prefer mai des un rimel rezistent la apa decat unul normal,astfel incat foarte greu gasesc un demachiant de ochi care sa-mi placa.Fie nu curata bine machiajul oricat de mult as insista iar dimineata cand ma privesc in oglinda sunt un fel de ''panda'',fie ma ustura foarte tare ochii si mi se inrosesc.
Momentan folosesc doua rimeluri:
-ambele sunt de la Rimmel,unul fiind waterproof
Am decis sa va arat mai jos cum functioneaza demachiantul pe aceste doua rimeluri:
-incep aici cu cel normal 
dupa ce am trecut o singura data cu discheta:
-rimelul waterproof:
dupa ce am trecut o data cu discheta:
dupa ce am trecut a doua oara cu discheta:

          Cum il folosesc:
-aplic produsul pe discheta si tin discheta pe pleoapa in jur de 20 de secunde,timp in care execut un ''dans al degetelor'' peste discheta pana produsul inmoaie machiajul
-dupa cele aprox. 20 de secunde,trec o singura data cu discheta din coltul intern spre cel extern si pleoapa mea e curata
-pentru a curata genele de rimel folosesc aceeasi parte a dischetei si o trec de 2 ori in sensul in care imi cresc genele,pentru a nu le brusca
-cu partea cealalta a dischetei care e curata, nu mai ramane decat sa curat pleoapa inferioara
                Asadar in 4 miscari,fara sa frec,fara sa ma usture sau sa mi se inroseasca ochii,fara sa pierd din gene,panda is bybye :))
Demachiantul are un ambalaj simplu si eficient,cu un sistem de inchidere sigur.
Desi produsul este lichid, poti doza eficient fara sa curga prea tare
             Sunt foarte multumita de el,astfel incat ieri cand am fost la cumparaturi, mi-am mai achizitionat o sticluta desi acasa mai aveam jumatate.Dar mai bine sa fiu sigura ca am, decat sa raman fara nu-i asa ? :))
Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat!!
Bybye~







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu