luni, 26 mai 2014

Participa si tu la campania de testare Apidermin Lejer

Complexul Apicol Veceslav Harnaj lanseaza o campanie de testare pentru noua gama de produse-Apidermin Lejer,destinata bloggerilor,youtuberilor,cat si persoanelor active pe Facebook,Instagram sau Pinterest.
Aceasta noua gama,cuprinde patru produse:crema lejera hidratanta de zi,crema lejera regeneranta de noapte,lapte demachiant lejer si lotiune tonica hidratanta.
Toate aceste noi produse,cuprind o formula noua destinata tenului normal,gras sau cu tendinte de ingrasare.
Un mare plus al acestor noi produse este faptul ca nu contin conservanti,coloranti si nici parafine,sunt testate dermatologic, fara a fi testate pe animale.
Pentru mine,un ten fericit inseamna un ten sanatos!
Am un ten mixt si pentru a avea un ten sanatos, trebuie sa il ingrijesc corespunzator.Laptisorul de matca,Vitamina A,Vitamina E,untul de cacao,extractul de ceai verde si uleiul de samburi de caise continute de aceste noi produse, cu siguranta ma vor ajuta sa am grija de tenul meu problematic si sa il ingrijesc asa cum se cuvine.
Daca si voi sunteti interesate sa incercati aceste noi produse,puteti trimite un e-mail la adresa:marketing@complex-apicol.ro ,pentru a afla regulile de participare si cerintele acestei campanii de testare.Termenul limita de inscriere in aceasta campanie este 30 Mai.
Eu m-am inscris deja!Abia astept sa le incerc!
Ce parere aveti despre aceste noi produse?Va tenteaza sa le incercati?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu