miercuri, 4 iunie 2014

Aloe Derma Natural-esenta pentru eliminarea ridurilor

 

Astazi o sa va povestesc despre un produs nou descoperit,care se potriveste tenului meu.
De cum am vazut aceasta esenta,mi-am spus ca trebuie sa o am.
Aceasta promite sa elimine ridurile, dar si sa previna aparitia altor linii si liniute nedorite de pe chipul nostru.
Ce m-a facut curioasa sa incerc acest produs?Primul ingredient din lista de ingrediente continute de aceasta esenta, este sucul organic de Aloe Vera!
Stim cu toate cat de benefica este Aloe Vera folosita in cosmetice datorita efectelor antiseptice pe care le are si in special pentru faptul ca stimuleaza procesul de refacere al celulelor.
Asa ca ce poate fi mai bun in lupta impotriva ridurilor decat un aliat ca Aloe Vera.
Zis si facut!Am achizitionat produsul si m-am pus pe treaba.
Esenta se recomanda a fi folosita in special seara pentru ''rezultate optime'' spun ei.
Are un ambalaj practic.Cei 30 de ml de produs fiind dozati intr-un recipient elegant de sticla, dotat cu pompita.
 
Iata lista de ingrediente:
Ingrediente :Suc organic de Aloe Vera, butadediol, glicerină, factor natural hidratant, extract de hamamelis, vitamina B5, proteină colagen, acid hialuronic, laurocapram solubil în apă, polimer acid acrilic, trietanolamină, tetracetat disodiu etilenedamină, etoxilat de nonilfenol, metilisotiazolinonă, glicerină etihexil, esență de levănțică
pentru cele care sunteti interesate.
Esenta arata asa:
Este incolora,nu are miros si are o consistenta destul de lichida si usoara,fiind rapid absorbita in piele.Nu lasa o pelicula grasa sau lipicioasa la suprafata pielii,lucru care pe mine m-a bucurat foarte mult.
Folosesc aceasta esenta de vreo trei saptamani si am avut timp pana acum sa-mi fac o parere despre ea.
Eu am un ten mixt si deja am cateva liniute mici,insa destul de fine,in jurul ochilor.Decat sa tratez ,mai bine incerc sa previn pe cat se poate aparitia liniilor si liniutelor :)) si de aceea de vreo 4 ani, am inceput sa folosesc in general, produse destinate prevenirii aparitiei ridurilor.
Dupa folosirea acestei esente mi-am simtit tenul mai hidratat si mai catifelat,iar pielea era vizibil mai ferma.Inca nu au disparut liniile acelea fine din jurul ochilor,dar parca s-au facut mai mici.
O aplic de obicei seara,asa cum este si recomandat.
Pentru ca intra adanc in piele pentru a o hrani cu vitamine si minerale,eu o folosesc ca si ser pentru ten.
Dupa aplicare,las tenul sa absoarba bine toate ingredientele minune oferite de aceasta esenta,apoi dupa vreo 15-20 de minute aplic crema hidratanta de noapte.
Va intrebati acum de ce mai aplic crema hidratanta daca am spus ca dupa aplicarea lotiunii imi simt tenul hidratat ,nu-i asa?
Ei bine,eu consider ca fiecare produs isi are rostul lui si aleg sa ''sigilez'' bine esenta in ten, cu ajutorul cremei hidratante de noapte.
Daca sunteti interesate sa achizitionati aceasta esenta,o gasiti pe American Global Health Group,LLC  la 64,01 Ron.
Tot pe acest site,gasiti o multime de alte produse,formulate tot pe baza de suc organic de Aloe Vera.Produse formulate din ingrediente naturale pentru ingrijirea zilnica.
Eu cu siguranta voi recumpara produsul!
Ce parere aveti?Va tenteaza sa incercati aceasta esenta pentru eliminarea ridurilor?
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu