duminică, 22 iunie 2014

Review:Crema lejera hidratanta de zi & Crema lejera regeneranta de noapte-gama Apidermin lejer

Va povesteam aici despre campania de testare a noii game de produse Apidermin Lejer lansata de catre Complexul Apicol Veceslav Harnaj .
Deseori am avut ocazia sa citesc numai lucruri bune legate de produsele fabricate de catre ei,dar nu le-am incercat niciodata.
M-am inscris si eu la aceasta campanie de testare si astfel in urma cu trei saptamani, am intrat in posesia acestor noi produse.
Am primit spre testare noua gama care cuprinde:
Crema lejera hidratanta de zi
Crema lejera regeneranta de noapte
Lapte demachiant lejer
Lotiune tonica hidratanta
Dupa cum puteti observa si din titlu,astazi am ales sa va vorbesc despre doua produse din aceasta noua gama,urmand ca in cursul saptamanii urmatoare sa revin cu review-ul celorlalte doua produse.
Crema lejera hidratanta de zi
Am un ten mixt si de aceea sunt mereu in cautarea unei creme usoare care sa imi hidrateze pielea atat cat este necesar,fara sa  ingrase si mai mult tenul in zona T si fara sa imi usuce si mai tare pielea obrajilor.Inca nu am gasit crema perfecta de zi,insa pot spune ca noua crema lejera hidratanta Apidermin se apropie destul de mult de cerintele mele.
Aceasta crema de zi are in compozitia sa trei ingrediente deosebit de importante:
-untul de cacao-regenereaza si hidrateaza pielea fara sa blocheze porii,ajuta la mentinerea ph-ului optim al pielii,confera elasticitate si catifelare
-laptisorul de matca-denumit in cosmetica ca  ''elixir al tineretii tenului'' ajuta la revitalizarea si tonifierea tenului,previne formarea ridurilor si diminueaza ridurile deja existente
-vitamina E-mentine hidratarea in piele si reda luminozitatea tenului
Crema arata asa:
-este un produs cu o consistenta fina,este delicata si intra repede in piele, fara sa lase o pelicula uleioasa sau lipicioasa dupa aplicare.
Pentru ca nu ingrasa pielea este o buna baza de machiaj.
Dupa aplicare mi-am simtit tenul hidratat si catifelat.Are un miros placut,dulceag,nu foarte puternic,ceea ce ma bucura.Produsul nu mi-a provocat iritatii,nu mi-a ingrasat si nici nu mi-a uscat tenul.Pentru aplicare nu este necesara o cantitate mare de produs.
Are SPF 15 care ar fi mai potrivit pentru iarna.Pentru aceasta perioada eu as fi preferat o crema cu SPF mai ridicat,tinand cont ca dupa expunerea la soare, mereu pielea mea se inroseste.
Are un ambalaj foarte practic,produsul fiind ambalat intr-un borcanel de plastic usor,perfect pentru a fi luat cu noi in vacante sau diverse calatorii,fara sa ne facem probleme in privinta greutatii sau spatiului pe care il ocupa in bagajul nostru.Totusi mi-ar fi placut mai mult un ambalaj dotat cu pompita,putand astfel sa dozez mai usor cantitatea de produs pe care doresc sa o folosesc si pentru ca ar fi fost mai igienic.
Borcanelul mai are un capac de protectie care impiedica produsul sa iasa din ambalaj,evitand astfel ''mici'' accidente.
Asa cum v-am spus si mai sus,aceasta crema se apropie foarte mult de cerintele pe care le am de la o crema hidratanta de zi,singurele minusuri pe care i le gasesc sunt:  factorul de protectie destul de mic,tinand cont ca este vara si faptul ca trebuie sa bag degetele in borcanas pentru a folosi produsul.
Cu siguranta voi cumpara acest produs la iarna,pentru ca pentru acea perioada mi se pare ca s-ar potrivi excelent tenului meu.
Crema o puteti achizitiona de aici la pretul de 13 Ron(incluzand 24%TVA)-un pret deosebit de mic as spune eu,avand in vedere toate ingredientele minunate pe care le contine si pentru felul in care se comporta cu tenul.
Crema lejera regeneranta de noapte
Dintre toate cele patru produse primite spre testare,aceasta este favorita mea!!
Cred ca in sfarsit am intalnit crema hidratanta de noapte perfecta,care imi hidrateaza tenul corespunzator,fara ca tenul meu sa luceasca atunci cand ma trezesc dimineata.
Ca si crema lejera hidratanta de zi,si crema lejera regeneranta de noapte are in compozitia sa laptisorul de matca,untul de cacao si vitamina E.Insa pe langa aceste trei ingrediente minune mai intalnim si uleiul din samburi de caise si vitamina A.
Iata la ce ne ajuta si aceste doua ingrediente:
-uleiul din samburi de caise hidrateaza in profunzime pielea,avand un efect revitalizant si regenerant asupra acesteia
-vitamina A regleaza cresterea celulelor,incetinind procesul de imbatranire al pielii si chiar inversand acest proces de degradare.
Crema arata asa:
Desi are o textura putin diferita fata de crema lejera hidratanta de zi(putin mai onctuoasa),este la fel de fina si de delicata cu tenul.
 Hidrateaza intens tenul fara sa il lase lipicios sau uleios.
In prima seara cand am aplicat aceasta crema,ma asteptam sincer ca dimineata sa imi vad fata''lucitoare''vazand cat este de hidratanta.
Dimineata-surpriza!!Tenul meu era la fel ca inainte de culcare:hidratat si catifelat,insa nici o urma de luciu!
Mirosul este la fel de placut precum cel al cremei de zi,iar ambalajul este acelasi,singura diferenta fiind cutiutele de carton in care vin ambalate si etichetele de pe borcanase.Eticheta cremei de zi este un crem deschis ,iar culoarea cu care este scrisa denumirea produsului este un galben foarte placut,pe cand eticheta cremei de noapte este de un blue ciel,asfel ca nu avem cum sa incurcam produsele intre ele.
Singurul minus pe care il gasesc acestei creme este faptul ca mi-ar fi placut un ambalaj dotat cu pompita,pentru a fi mai usor de dozat si mai igienic,nefiind necesar sa imi introduc degetele in borcanas pentru a folosi produsul.
Daca atunci cand v-am vorbit despre crema de zi am spus ca o voi cumpara la iarna,pe aceasta o voi recumpara cat de curand pentru ca nu vreau sa mai lipseasca vreodata din ritualul meu de ingrijire zilnica.M-am indragostit de aceasta crema si imi place enorm de mult cum se comporta pe tenul meu.
Crema o puteti achizitiona de aici la pretul de 14 Ron(incluzand 24% TVA).
Regret ca am asteptat atat pana sa incerc vreun produs de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj.
Voi ati incercat pana acum produse de la ei?
Ce parere aveti despre ele?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu