joi, 16 octombrie 2014

Oriflame-colectia mea I

De vreo luna sau doua chiar,am redescoperit produsele Oriflame!
Nu numai le-am redescoperit ci am si dezvoltat o dependenta de ele (vorbele sotului meu :)) )
Dar sa nu ma mai pierd cu introducerile,haideti sa va arat colectia mea Oriflame:
-geluri de dus
Din gama Nature Secrets,am doua geluri de dus :
-gelul de dus cu lavanda si smochine (primul din stanga)-are un miros placut,nu foarte puternic,dar relaxant
-gelul de dus exfoliant cu extracte din menta si zmeura (primul din dreapta)-il ador.Are un miros pur si simplu delicios!
Din gama Discover,am patru geluri de dus :
-Discover Bali Paradise(cel albastru)-are un miros dulce,extrem de placut
-Discover Parisian Delight(cel mov)-are un miros mai puternic,usor exotic.E preferatul meu!
-Discover Sicilian Dream(cel galben)-miroase a lamaie si e perfect in diminetile in care ai nevoie de un dus revigorant
-Discover Brazilian Passion(cel verde)-este unul dintre preferatele mele deoarece miroase a pepene galben as spune eu
-produsele pentru ingrijirea fetei
Din vremea cand eram in liceu,imi placeau cutiutele cu minuni.Le foloseam in special in perioada sezonului rece,atat pe buze cat si in jurul nasucului (mereu am avut probleme din cauza tenului mixt).
Mi-am comandat cutiuta cadou care contine patru creme de acest fel,cu mirosuri diferite:cocos,vanilie,caramel si cirese.
Cele de cocos si vanilie le-am daruit mamei si surorii mele,iar cel de caramel si cel de cirese le-am pastrat pentru mine.
Din gama ecollagen folosesc:
-gelul demachiant,care este un produs minunat (ii voi face un review curand)
-crema antirid pentru zona de contur a ochilor
-serul pentru fata care promite sa reumple ridurile si sa recreeze colagenul (il voi mai testa o perioada si voi reveni cu un review-pana acum imi place)
Din gama Optimals, folosesc seara crema pentru zona de contur a ochilor Skin youth.
-produse pentru ingrijirea parului
Din gama Milk & Honey folosesc samponul si balsamul pentru a obtine un par bine hranit si stralucitor.
Din gama Hair X folosesc samponul uscat,care mi-a prins foarte bine atunci cand trebuia sa plec undeva si nu aveam timp sa ma spal pe cap-e un bun salvator si cu siguranta il voi recumpara.
Din gama Swedish SPA folosesc dupa fiecare spalare uleiul Beauty Wonder.
Aici inchei prima parte a acestei postari,urmand ca in zilele urmatoare sa revin cu cealalta parte care este si mai interesanta continand produse de make-up.
Ati folosit vreunul dintre aceste produse?
Ce parere aveti despre acel produs?
Astept cu drag comentariile voastre.Pana data viitoare,
kisses & bybye~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu